16 Ocak 2010 Cumartesi

başarı hikayeleri


Emine Saraç
MERHABA ORİFLAME' İN CESUR YÜREKLERİ. MERHABA BAŞKANLARIM. Herkesin olduğu gibi çocukluktan beri hep hayallerim oldu. Hayal kurmasını hala çok seve-rim. Bir kaç çocukluk ha-yalimi paylaşmak isterim Sizlerle; büyük ve tanınmış bir moda evinin sahibiydim, buz patenini çok severdim ve ben Katerina Witt'im, okuduğum beğendiğim masalların kahramanı bendim, güzellik yarışmasını izlerdim o sahnede birinci olan kişi bendim... Küçük ve dolu bir hayattan Oriflame dünyasına merhaba dedim. Oriflame'in büyüklüğünün imkanlarının farkında değildim. Farkına vardığımda hayallerimin verdiği umutla yola çıktım. KANARYA ADALARINA gitmek istiyordum. Bu iş için sermayeye gerek yoktu olsa da sermaye koyacak büyük param yoktu. Çevrem yok ve önümde çok engel ve zorluklar vardı. İnsanlar bu işi yapmışlar bir şey olmamış ben de yaparsam olmazmış yapamazmışım... Ama onlar beni tanımıyorlardı. Azmimin her kırılışında umutlarımın her yıkılışında gayemi amacımı düşündüm gerçekten Kanarya Adalarına gitmek istiyor muydum? İçimdeki ses avazı çıktığı kadar eveeeettttttttttttt diyordu. Hedef belli ve her şey beyinde bitmişti. Yılmadım pes etmedim ve sonunda başardım. Artık Direktördüm ve başta eşime ve çevreme insan isterse gerçekten isterse başarırmış dedirttim... Ama daha yolun başındaydık önümüz açık ve artık yeni ve büyük unvanlara ihtiyacımız vardı. Oriflame Türkiye olarak takımımla istediğim yerde değildik. 2007 yılı bizim yılımız kabul ederek takımımla sıçrayıp silkinme kararı aldık ve bunu başardık, başarmaya da devam edeceğiz. Takımımla beraber yepyeni unvanlarla Türkiye Oriflame'in ihtiyacı olan sıçramayı gerçekleştirdik. Bir yılda iki unvan alarak Çift Elmas Direktörlük yazımda buluşmanın mutluluğunu yaşıyorum... Ve sizlerin de bunu BAŞARACAĞINA İNANIYORUM. Nasıl oldu neler yaptınız diye soracak olursanız en belirgin özelliğimiz mutlaka HEDEFİMİZ var ve hedefe ulaşmak için net ve KARARLIYIZ. Biz bir takımız ve bizi yolumuzdan, bizden başka kimse geri çeviremezdi. BAŞARIMIZI tıpkı şimdi paylaşacağım hikayede olduğu gibi çok çalışmakta değil de akıllıca çalışmakta bulduk. Bir ormanda iki kişi ağaç kesiyormuş. Birinci erkenden işe başlıyor durmak dinlenmek bilmeden ve geç saate kadar sürekli ağaçları kesiyormuş. İkinci adam ise arada bir dinleniyor ve hava kararmaya başladığında eve dönüyormuş. Bir hafta boyunca bu tempoda çalıştıktan sonra ne kadar ağaç kestiklerini saymaya başlamışlar. Sonuç: İkinci adam çok daha fazla ağaç kesmiş. Birinci adam öfkelenmiş :
• "Bu nasıl olabilir? Ben daha çok çalıştım. Senden daha erken işe başladım, senden daha geç bitirdim. Ama sen daha fazla ağaç kestin. Bu işin sırrı ne?" İkinci adam yüzünde tebessümle yanıt vermiş :
• "Ortada bir sır yok. Sen durmaksızın çalışırken ben arada bir dinlenip baltamı biliyordum. Keskin baltayla, daha az çabayla daha çok ağaç kesilir."
BİZİM ÇALIŞMAMIZDA DA SIR YOK. BİZDE BALTAMIZI SARPIO İLE BİLEDİK. SARPIO YAPMIŞ OLDUĞUMUZ ÇALIŞMANIN DİSİPLİNİZE EDİLMİŞ HALİ VE GERÇEK TAKIM ÇALIŞMASIYDI. BUNA ÇOK YAKIN ÇALIŞAN DİREKTÖR OLARAK EKİBİMLE SARPIO'YA SAHİPLENDİK VE BİZE ÖĞRETTİĞİ TAKIM ÇALIŞMASIYLA TAKIM OLARAK BAŞARILAR GÖSTERDİK. AZ ÇALIŞTIK AMA TAKIMDIK GÜÇLÜYDÜK VE TAKIMCA İLERLİYORDUK.
SARPIO'NUN 5 KURALINI UYGULUYOR VE UYGULATIYORDUK
1-HER GÜN EN AZ 3 KİŞİYE ORIFLAME HAKKINDA HEYECANLI KONUŞ
2-HER TOPLANTIYA EN AZ BİR ADAY GETİR
3-LİDERİN DİREKTÖRÜN ŞİRKETİN YAPTIĞI BÜTÜN TOPLANTILARA KATIL
4-LİDERİN VE DİREKTÖRÜN SANA VERDİĞİ BÜTÜN GÖREVLERİ UYGULA
5-BİR SONRAKİ SEVİYE İÇİN BÜYÜ
Takımımla ve çalışmalarıyla gurur duyuyorum VE SİZLERİ BAŞKANLAR YÜREKTEN ALKIŞLIYORUM. TUTKU RUH VE BİRLİKTELİKLE BAŞKANLIĞA... DEVAM. ORIFLAME'İN CESUR YÜREKLERİ 2008 YILININ ORIFLAME TÜRKİYE'YE UĞUR GETİRMESİNİ VE TÜM DANIŞMANLARIMIZA SARPIO İLE BOL UNVAN BOL KAZANÇ GETİRMESİNİ DİLİYORUM. SEVGİLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder