16 Ocak 2010 Cumartesi

başarı hikayeleri

Özden Gül EskiMerhaba Oriflame Türkiye. Sevgili Ekip arkadaşlarım, Direktörlerim, Türkiye'nin her bir yerinde yaşayan Oriflame dostlarım. Oriflame yolu uzun bir yol. Uzun ama güzel bir yol. Yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Küçük bir kasabada doğdum ve büyüdüm. İzmir'de yaşıyorum. 26 yıllık çalışma hayatım var. 14 yıldır Oriflame Ailesinde bir ferdim. Katalogu görmeden mektupla üye oldum. Sponsor çok önemli bu işte. O benim çocukluk arkadaşım...İyi-güzel ve kazançlı olduğunu söyledi. Hiç tereddüt etmedim. Teklifi kabul ettim. Bir işim vardı."Holding" 'de çalışıyordum. İşim güzeldi, Kazancı iyiydi. İhtiyaçlarımı alırım diye düşünmüştüm. Eşim işi onayladı ve bir yıl bu şekilde geçti. 5 Nisan 1994 kararları hayatımızın dönüm noktası oldu. Eşim de aynı firmada yönetici olarak çalışıyordu. Kriz nedeniyle iş yerimiz kapatıldı. Kısa bir süre bocaladık. Hemen çareler arayıp çözümler üretmeye başladık. Tazminat alarak ayrıldığımız için eşim bir iş kurdu. Birkaç işi aynı anda yapmaya başladık. Ben Oriflame işini anlamaya çalışıyordum. O zaman bu tip işler çok bilinmiyordu. Tam bu arada Sponsorum bir kaç günlüğüne beni ziyarete geldi. Oriflame'in Direktörler Seminerine katılmıştı. Bana işi anlattı. Sonra bu işi "İŞ" gibi yapmaya karar verdim. Tam zamanlı çalışıyordum. Çok kısa bir sürede Direktör oldum. Bir yılda Elmas Direktörlüğe kadar yükseldim. İkinci yıl Çift Elmas Direktör oldum. Burada önemli bir şeyi açıklamak istiyorum. Biz ekip çalışması yapmıştık. Ekip arkadaşlarım; en yakın arkadaşlarım, akrabalarım, yakın çevremdeki dostlarımızdı. Ekibim her zaman benim ailem kadar önemli ve hep öyle kalacak. 14 yıl uzun bir süre ve yaşananlar birlikte yaşandı. Tüm mutluluk-başarı ve sıkıntılarla birlikteydik. 2-3 yıl içinde ekibimizde Altın Direktörler-Safir Direktör olmuştu. Denemiş ve başarılı olmuştuk. Bu zaman zarfında ben direkt kayıt yapmayı yavaşlatıp, ekip büyütmeye kanalize olmuştum. Uzun yıllar bu şekilde çalışmayı tercih ettim. Oriflame'deki amacımız yaşam standardımızı yükseltmekti. Bir ev ve bir araba sahibi olmaktı. Bu çok kısa sürede gerçekleşti. Sonraki yıllarda yavaşlamamım nedeni HEDEFİMİN olmamasıydı. Oğlumun eğitim dönemi devreye girmişti. Onun başarısına odaklanmıştık. Sarpio çalışma sistemi ile yeni bir dönem başladı. 2007 Ağustos da katıldığımız Sarpio eğitimi ile tekrar HEDEF koyduk. Eşim-Oğlumla birlikte. Tekrar ilk yıllardaki çalışmayı yapacaktık. İlk başladığımız yıllardaki çalışma şeklimiz kişisel kayıtlar... düzenli toplantılar... ve seyahatlerdi. Şimdi EXECUTIVE DİREKTÖR oldum. ASLA VAZGEÇMEMEK... Sabretmek ve ısrar etmek = BAŞARI. Yıllar sonra tekrar hedef koydum. İstedim. Ekibimin %80'i ilk başladığım yıllardaki Direktör arkadaşlarım ve onların alt ekipleri. Onlara müteşekkirim. Her zaman benimle ve yanımda oldular. Bizler kendimiz için bir şeyler yapmaya çalışırken pek çok yaşamlara dokunduk. Sevgi sunduk. Işık olduk. Aramıza yeni katılan henüz tanışma fırsatı bulamadığım ekibimdeki arkadaşlarım. Her birinize ulaşmak Sizlerle tanışmak Oriflame güzelliklerini sizinle paylaşmak SİZİN YAŞAMLARINIZIN da güzelleşmesi için mesaj ve maillerinizi bekliyorum. Oriflame size de dokundu. Yaşamınız değişebilir... Değişim istiyorum... Gelişmek istiyorum... Başarmak istiyorum. KAZANMAK İSTİYORUM diyen herkes... Bu güzel iş sizleri bekli-yor. DÜNYANIN EN ÇOK DOLAR DAĞITAN BAŞARI PLANI ORIFLAME' DE. En büyük takdir ve taltif de burada. Siz neredesiniz?...Yazıyı okuyan herkes... Belki "O" sizsiniz. Bu dergiyi okuyan henüz Oriflame'i tanımayan, ürünü kullanmayan, Türkiye'de yaşayan 72 milyondan biri belki de "O" sizsiniz. Liderleriniz-Direktörleriniz-Oriflame Türkiye ve Oriflame İsveç dolar ödülünüzü vermek için sizi bekliyor. Yaşamıma bir mektup girdi. Üye oldum. Onur üyesi olarak bana ilk günden itibaren desteklerini esirgemeyen Aymelek-Şerife Zehra Öztürk'e şükranlarımı sunuyorum. Kendi grubunda olmadığım halde toplantısına katıldığım sevgili Ayşenur Erdem'e ve ilk Direktörlerimden son ana kadar desteğini esirgemeyen sevgili Nihal İnci'ye. Benim için hep özelsiniz... Özel kalacaksınız (Sevgi, saygı ve rahmetle anıyorum sizi...) Ve Eşim-Oğlum-Ailem Dostlarım...Tüm gün ofiste benimle birlikte bana destek olan her anını benimle yaşayan sevgili Burcu (gelecekte bayrak senin olmalı...). Tüm Oriflame camiası Sizlerle birlikte olduğum için mutluyum. Teşekkürler. Sevgiler. Saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder