16 Ocak 2010 Cumartesi

başarı hikayeleri


Özgül Cingil
Büyük Oriflame Ailesi merhaba, Birçok Güzellik Danışmanı arkadaşla tanışma fırsatım oldu. Bugüne kadar görüşemediğim arkadaşlara biraz kendimden bahsetmek istiyorum. Oriflame Ailesine 1994 yılında katıldım. İlk dinlediğimde kaliteli bir ürün kullanır, satarak %30 kazanırım diye başladım. Bir yıla yakın sadece satış yaptım. Daha sonra gerçek Oriflame Fırsatını keşfettim. Bu büyük iş fırsatını tanımamla birlikte yükseliş başladı tabi arkasından kazançlar, unvanlar ve dünyayı gezme fırsatı...
Oriflame Başarı Planını inceledikten sonra ne istediğime karar verdim. Başarı Planında 1.adım sadece satış yapıp günü kurtarabilirsiniz veya 2.adım başarı planındaki gibi çalışıp ekip kurup yarını kurtarır hayallerinizi yaşayabilirsiniz. Benim tercihim yarını kurtarmak oldu! Yarını kurtarmak için ne yapmalı? Öncelikle işinizi sevmelisiniz. Ben işimi çok severek yaptığım için yorgunluk hissetmeden büyük keyif alıyorum. Herhalde sevilmeyen bir iş dünyanın en zor işidir. Mutlaka bir hayal kuruyor, hayalimle birlikte hedefimi koyuyorum. Hedefimin çok ulaşılmaz olmaması gerekir. Eğer hedefime ulaşamazsam motivasyonumu bozar. Çok kolay olduğunda da başarımı geciktirir. Zorlayan ama yapabileceğim hedefler koyuyorum. Hedefimizi tek başımıza koyabiliriz. Fakat hedefe ulaşmak bir ekip işidir. Eğer hedefinizi koyarken ekibinize yeni kayıtlar yapmazsanız başaramazsınız. Ben Oriflame'deki ilk yıllarımda çok kayıt yapardım. Hala çok kayıt yapmaya devam ediyorum. Kayıt yapmayı keyifli bir oyun olarak görüyorum. Asla kayıt yapmaktan vazgeçmiyorum. İşimi çok seviyorum kendi hayallerime koşarken yeni birçok insanla tanışıp onların hayatlarına da dokunup onların hayallerini öğrenip onların yaşamlarında büyük fark yaratıyorum. Bu beni çok mutlu ediyor. Mutlaka her işte keyifli tarafının yanında zor kısmı da vardır. Ben hiçbir zamanda zorluklara pes etmiyorum. Asla negatif düşünmüyorum. Mutlaka her zordan çıkmanın bir yolu olduğunu biliyorum. Negatif olan kişilerle çalışmamaya özen gösteriyorum. Negatif düşünce başarıyı etkileyen en büyük etkendir. Başarıyı yaşamak muhteşem bir duygudur. Başarmayı hepimiz çok istiyoruz. Belki nerden başlayacağımızı bilmiyor, başarılı olmak için çok özelliklerimizin olması gerektiğini zannediyoruz. Oriflame'de başarmak tamamen Sizin elinizde. Herkese eşit fırsat Oriflame'de var. Bu benim Oriflame'deki en beğendiğim şeydir. Başarılı olabilmek için işimizde ürünü kullanmak, tavsiye etmek gerekir. Ama en önemli şey dünyadaki en çok kazandıran Başarı Planımızı çok kişiye anlatıp çok kayıt yapmak gerekir. Çok kayıt yapıp bu insanları Lider ve Direktörlerimizin toplantılarına davet edersek Siz de Direktörlüğü başardınız demektir. Ama bunu sürekli yapmak gerekir. En önemli püf noktası belki de budur. Siz eğer bunu sürekli yaparsanız ekibimiz de Sizi örnek alır. Benim sevgili Direktörlerim de sürekli bunu yapıp örnek oluyorlar. Biz Özgül Cingil Grubu olarak büyük bir aileyiz. İyi günümüzü, mutluluğumuzu, başarılarımızı kutlar iyi günde kötü günde birlikte olmaya özen gösteririz. Benim bu büyük başarımda onların her birinin büyük emeği olduğunu biliyorum. Tüm ekibime benim başarımdaki büyük katkılarından dolayı teşekkür ediyorum. Şu anda tüm Direktörlerimin hedefi ve hayalleri olduğunu biliyorum. Ben onların yapabileceklerine inanıyorum. Bu yıl içerisinde hayalleri ve hedeflerine ulaşıp en kısa zamanda onların da başarı hikayelerini burada paylaşacağımızı biliyorum. Bir annenin çocuğunun başarısından gurur duyduğu gibi ben de onlarla büyük bir gurur duyuyorum. Onların hedefinin ROMA!!! olduğunu biliyorum.
Yazıma son verirken okuduğum bir kitaptan bir bölümünü aktarmak istiyorum. Dünya atletizm şampiyonuna arkadaşları senin yerinde olmak için her şeyi verirdik demişler. O da çok kolay demiş eğer her gün sabah 5 te kalkıp bütün gün antreman yaparsanız ayaklarınız parçalanana kadar koşarsanız Siz de başarırsınız demiş. Herkese başarılar diliyorum. Sevgi ve Saygılarımla!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder